Zbiórka uczestników na biwak w piątek 26.09.2014 o godz. 17:45 (o 18 wyjeżdżamy) na zatoczka przy Pałacu Branickich, przystanek autobusowy Plac Jana Pawła II
Lista rzeczy, które należy zabrać na biwak:
· pełne umundurowanie (bluza mundurowa, ciemne buty, chłopcy: czarne spodnie; dziewczyny: spódnica/czarne spodnie, rajstopy i getry)
· śpiwór, poduszkę, miś/ przytulanka
· ciepłą piżamę,
· ciepły sweter, bluzę,
· ubrania na zmianę,
· bieliznę na zmianę,
· przybory do mycia (ręcznik, mydło, pasta i szczoteczka do zębów, szczotka i gumki do włosów, chusteczki higieniczne i nawilżające ),
· przybory do jedzenia: miskę i talerz (jak ktoś ma: menażkę), sztućce i kubek (najlepiej NIE szklane),
· biała koszulka do pomalowania,
· przebranie na konkurs MINI PLAYBACK SHOW
· strój galowy
· leki przyjmowane na stałe z wypisywanym dawkowaniem,
· latarkę,
· śpiewnik
· prowiant: 1 chleb krojony, warzywo na kanapki, paczkę sera/paczkę wędliny/dżem/konserwa (do wyboru)
Zakaz brania telefonów komórkowych i innych cennych rzeczy! Opiekunowie nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź zniszczone przez dzieci podczas biwaku.
Kontakt z dziećmi pod numerami telefonów:
pwd. Agnieszka Patejczuk - drużynowa 29BDH - 698 239 096
dh, Jacek Androsiuk- przyboczny 29 BDH- 723 536 057
POWRÓT: w niedzielę ok. 14:00 w to samo miejsce.