19.01.2015

Biwak zimowy w Michałowie
24 – 28.01.2015r.
Składka zadaniowa: 155,00;-
Data, miejsce i godzina wyjazdu: 24 stycznia 2015r. Zbiórka uczestników na parkingu naprzeciwko Muzeum Wojska (przy Pałacu Branickich) o godzinie 9.45

Data, miejsce i godzina powrotu: 28 stycznia 2015r. na parking naprzeciwko Muzeum Wojska o godzinie 16.30 – 17.00 (godzina powrotu uzależniona jest od warunków na drodze – poinformują o niej drużynowi)
.
Lista rzeczy, które należy zabrać na wyjazd:
* Pełne umundurowanie (bluza mundurowa, rogatywka, pas, dziewczyny: spódnica, chłopcy: czarne spodnie, czarne lub brązowe buty do munduru, czarne getry), polar i koszulkę drużyny,
* Śpiwór,
* Piżamę, i bieliznę
* Odpowiednią ilość koszulek, spodni, bluz, swetrów na pięć dni,
* Strój kąpielowy lub kąpielówki, klapki pod prysznic, ręcznik i czepek,
* Kosmetyczkę (szampon, mydło, szczoteczka i pasta do zębów, grzebień, chusteczki higieniczne,
* Notatnik i śpiewnik harcerski oraz długopis, latarkę,
* Mały plecak na wyjście ze szkoły – może być jeden na dwie osoby,
* Kubek, menażkę i sztućce,(nie zabieramy naczyń jednorazowych!)
* Kieszonkowe na drobne wydatki i ważną legitymację szkolną,
* Wygodne buty na zmianę (oprócz klapek),
* Leki przyjmowane na stałe i rozpisanym dawkowaniem (należy oddać je drużynowemu)
* Worek na brudne rzeczy oraz zestaw do szycia: igła, nitka,
* Strój sportowy,
* Małe pudełko, wstążki, nitki i skrawki materiałów, które nie są potrzebne w domu,
* Przebranie z lat 30-tych,
* Dużo dobrego humoru!

Prowiant:
- 1 ogórek
 - dżem,
- 1 paczka wędliny na 2 osoby

ZAKAZ BRANIA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH! Kontakt z uczestnikami obozu pod numerami:
- komendantka phm. Ewa Zadykowicz: 604 402 099
- drużynowa 29 BDH pwd. Agnieszka Patejczuk: 698 239 096
- przyboczny 29 BDH dh. Jacek Androsiuk: 723536057