Ośrodek Obozowy im. Stanisława Szymańskiego w Wapienicy, ul. Dębowiec 17, 43-382 Bielsko- Biała
Czas trwania obozu:
1-14.08.2016
Data i godzina wyjazdu:
1 sierpnia 2016, 12.40
Miejsce:
Dworzec PKP w Białymstoku, zbiórka z lewej strony dworca (przy kiosku)
Data i godzina powrotu:
14 sierpnia 2016, 14.30
Miejsce:
Dworzec PKP w Białymstoku
Warunki socjalne podczas obozu
Zakwaterowanie w kempingach drewnianych 2, 6 lub 7-osobowych wyposażonych w szafy, półki, stoły, łóżka i koce
Na bazie zapewniony jest dostęp do toalet, umywalek oraz prysznicy.
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika:
o Pełne umundurowanie (bluza mundurowa, pas, dziewczyny: spódnica, rajstopy chłopcy: czarne spodnie, czarne lub brązowe buty do munduru, czarne getry),
o Śpiwór i białe prześcieradło (wymaga tego sanepid),
o Piżama,
o Bielizna na 14 dni,
o Odpowiednią ilość koszulek, spodni, bluz, swetrów na dwa tygodnie, (Proszę o spakowanie ubrań na każdą pogodę ponieważ mimo lata wieczory są chłodne),
o Strój sportowy oraz ubrania, które można pobrudzić,
o Kurtka/płaszcz przeciwdeszczowy,
o Strój kąpielowy lub kąpielówki,
o Klapki pod prysznic,
o Wygodne buty (np. tenisówki, sandały, buty do munduru i na zwiad, kalosze),
o Buty za kostkę do chodzenia po górach
o Dwa ręczniki (duży, mały),
o Kosmetyczka (szampon, mydło, szczoteczka i pasta do zębów, szczotka do włosów, chusteczki higieniczne, chusteczki nawilżone),
o Mały plecak na wędrówki i wycieczki,
o Kubek na napój (rzeczy do jedzenia gwarantuje baza)
o Nakrycie głowy (chustka, czapka, lub kapelusz),
o Preparat przeciw kleszczom i komarom,
o Notatnik oraz długopis,
o Latarka i baterie na zapas,
o Worek na brudne rzeczy oraz zestaw do szycia: igła, nitka,
o Jedzenie i picie na drogę,
o Leki przyjmowane na stałe i rozpisanym dawkowaniem (należy oddać je drużynowemu na dworcu PKP),
o Pieniądze na drobne wydatki,
o Ważna legitymacja szkolna, dzieci z przedszkola prosimy o zaświadczeniu od dyrekcji o uczęszczaniu do placówki (wrazi braku dokumentu rodzic obciążony jest kosztami)
o Dużo dobrego humoru!
Zakaz brania telefonów komórkowych! Kadra nie ponosi odpowiedzialności za zgubione przedmioty!
Kontakt z uczestnikami podczas trwania obozu:
668 902 585 - dh. Patrycja Zinczuk - drużynowa 29BDH